ملت آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ

ملت: آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی بیانیه اعتراضی نیروی دریایی آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران

نیروی دریایی آمریکا منشتر شدن بیانیه‌ای مدعی نزدیک شدن یک فروند پهباد ایرانی به ناو هواپیمابر نیمیتز در آب های خلیج فارس شد.

بیانیه اعتراضی نیروی دریایی آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران

بیانیه اعتراضی نیروی دریایی آمریکا علیه ایران

عبارات مهم : ایران

نیروی دریایی آمریکا منشتر شدن بیانیه ای مدعی نزدیک شدن یک فروند پهباد ایرانی به ناو هواپیمابر نیمیتز در آب های خلیج فارس شد.

چندی قبل نیز شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی از نزدیک شدن یک پهپاد کشور عزیزمان ایران به ناو هواپیمابر نیمیتز در خلیج فارس خبر داد. به گفته این دو مقام آمریکایی پهپاد تا فاصله ۶۰ متری ناو و ۳۳ متری یک جنگنده اف ۱۸ که در حال فرود بود نزدیک شده است بود

بیانیه اعتراضی نیروی دریایی آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران

به گزارش رویترز، یک مقام آمریکایی به شرط افشا نشدن نامش گفت که جنگنده این کشور جهت جلوگیری از برخورد با پهپاد چند بار مسیر خود را عوض کردن داد. همچنین ناو آمریکایی از فرکانس اضطراری جهت هشدار به پهباد ایرانی استفاده کرده هست. آن روز این مقام نظامی آمریکایی حرکت پهپاد ایرانی را «غیر ایمن و غیرحرفه ای» توصیف کرد.

دو هفته پیش نیز در پی نزدیک شدن یک شناور سپاه پاسداران کشور عزیزمان ایران به ناو تاندربولت در خلیج فارس نظامیان آمریکا اقدام به شلیک تیر هشدار کردند. به گفته مقامات نظامی آمریکا این شناور تا فاصله ۱۴۰ متری به ناو هواپیمابر نزدیک شده است بود.

نیروی دریایی آمریکا منشتر شدن بیانیه‌ای مدعی نزدیک شدن یک فروند پهباد ایرانی به ناو هواپیمابر نیمیتز در آب های خلیج فارس شد.

در ماه های گذشته امریکایی ها موارد متعددی از نزدیک شدن قایق های تندروی سپاه به ناوهای خویش در خلیج فارس گزارش کرده اند ولی این گزارشها از سوی منابع ایرانی تایید نشده است.

ایران آنلاین

واژه های کلیدی: ایران | بیانیه | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | ناو آمریکایی | نیروی دریایی | مقام آمریکایی | ناو هواپیمابر


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار