ملت آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ

ملت: آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی تصمیمم را راجع به برجام گرفته‌ام / ترامپ

رئیس جمهور آمریکا دقایقی پیش اعلام کرد که تصمیمش را راجع به «برجام» گرفته هست. تصویر ترامپ: تصمیمم را راجع به برجام گرفته‌ام

تصمیمم را راجع به برجام گرفته‌ام / ترامپ

ترامپ: تصمیمم را راجع به برجام گرفته ام

عبارات مهم : ایران

رئیس جمهور آمریکا دقایقی پیش اعلام کرد که تصمیمش را راجع به «برجام» گرفته هست. تصویر ترامپ: تصمیمم را راجع به برجام گرفته ام

به گزارش مهر، دونالد ترامپ گفت: تصمیمش را راجع به توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران گرفته هست؛ ولی نگفت که این تصمیم چیست.

تصمیمم را راجع به برجام گرفته‌ام / ترامپ

ترامپ بعد از اینکه از سوی خبرنگاران درباه دیدگاهش اطراف توافق هسته ای ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» مورد پرسش قرار گرفت، گفت: تصمیمم را گرفته ام.

در همین رابطه، مورد نیاز به ذکر است ترامپ قرار است ماه آینده میلادی (اکتبر) نظر نهایی خود راجع به توافق هسته ای کشورهای ۱+۵ با کشور عزیزمان ایران اعلام کند.

رئیس جمهور آمریکا دقایقی پیش اعلام کرد که تصمیمش را راجع به «برجام» گرفته هست. تصویر ترامپ: تصمیمم را راجع به برجام گرفته‌ام

در صورتیکه وی بدون توجه به ۸ گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی راجع به پایبندی کشور عزیزمان ایران به تعهدات خود ذیل توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ به زعم خود عدم پایبندی پایتخت کشور عزیزمان ایران را در قبال برجام اعلام کند؛ کنگره این کشور ۶۰ روز وقت دارد تا راجع به تحریم های تعلیق شده است پیشین تصمیم نهائی خود را اعلام نماید.

شایان ذکر هست، دونالد ترامپ در صحبت روز گذشته خود در مجمع عمومی شرکت ملل متحد، توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران را «بدترین توافق در طول تاریخ» و «مایه شرمساری آمریکا» خوانده بود؛ ادعائی که تصویر العمل ها زیادی را در محافل دیپلماتیک و رسانه ای با خود به همراه داشت.

گفتنی هست، ساعاتی پیش مجری برنامه «امروز صبح» شبکه تلویزیونی «سی بی اِس» از نماینده آمریکا در شرکت ملل راجع به بیانات حسن روحانی مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران در نخستین مصاحبه اش در سفر به نیویورک که تصریح کرده بود خروج از برجام جهت آمریکا هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت نیز سوالی را مطرح کرد؛ «نیکی هیلی» در عقب نشینی آشکار گفته بود که این سخنان پیامی مبنی بر تصمیم وی به خروج از «برجام» نبود، بلکه خبر عدم خرسندی او از این توافق بود.

تصمیمم را راجع به برجام گرفته‌ام / ترامپ

واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | دونالد ترامپ | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار