ملت آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ

ملت: آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی حمله لفظی سفیر عربستان در آمریکا به کشور عزیزمان ایران

سفیر جوان عربستان سعودی در آمریکا، «تاریخ ایران» را متکی بر «کشتار و ویرانگری» خواند و کارها تروریستی متعدد در کشورهای متفاوت را یک‌جا به کشور عزیزمان ایران نسب

حمله لفظی سفیر عربستان در آمریکا به کشور عزیزمان ایران

حمله لفظی سفیر عربستان در آمریکا به ایران

عبارات مهم : ایران

سفیر جوان عربستان سعودی در آمریکا، «تاریخ ایران» را متکی بر «کشتار و ویرانگری» خواند و کارها تروریستی متعدد در کشورهای متفاوت را یک جا به کشور عزیزمان ایران نسبت داد.

به گزارش فارس، «خالد بن سلمان» سفیر عربستان در آمریکا، اتفاقات تروریستی و انفجارهای متفاوت در نقاط متعدد دنیا از جمله ۱۹۹۴ در بوینس آیرس و ۲۰۰۳ در عربستان را به کشور عزیزمان ایران نسبت داد.

حمله لفظی سفیر عربستان در آمریکا به کشور عزیزمان ایران

همزمان که از دیروز (ششم فرودین) جنگ ویرانگر عربستان سعودی در یمن وارد سال چهارم شد، خالد، پسر شاه عربستان و برادر ولی عهد این کشور در رشته توییت هایی «تاریخ کشور عزیزمان ایران را متکی بر کشتار و ویرانگری» دانست و اتفاقات و انفجارهای سالهای ۱۹۹۴، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۳ به ترتیب در بوینس آیرس (آرژانتین)، شهر الخُبَر (عربستان) و ریاض (پایتخت عربستان) را به کشور عزیزمان ایران نسبت داد.

خالد بن سلمان (۳۰ ساله) حتی پا را از این فراتر گذاشت و ضمن تکرار اتهام تلاش جهت ترور سفیر وقت عربستان در آمریکا (عادل الجبیر) به کشور عزیزمان ایران را تکرار کرد و حتی ترور «رفیق الحریری» نخست وزیر پیشین لبنان را به کشور عزیزمان ایران نسبت داد.

سفیر جوان عربستان سعودی در آمریکا، «تاریخ ایران» را متکی بر «کشتار و ویرانگری» خواند و کارها تروریستی متعدد در کشورهای متفاوت را یک‌جا به کشور عزیزمان ایران نسب

بنا بر ادعای این سفیر جوان سعودی، کشور عزیزمان ایران «همه قوانین بین الملل را نقض و جهت شبه نظامیان پول و موشک فراهم می کند» و جامعه بین الملل باید به مسئولیت خود «در بازخواست رژیم ایران» عمل کند.

پیشتر عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان و محمد بن سلمان ولی عهد این کشور این اتهامات را بارها متوجه کشور عزیزمان ایران کرده و هر بار پایتخت کشور عزیزمان ایران این اتهامات را رد کرده است.

اخیرا بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به سخنان الجبیر در موسسه بروکینگز آمریکا گفت که سخنان و اتهامات وزیر خارجه عربستان ساختگی و کاملا بی اساس است و عربستان منبع مهم و مروج تروریسم، آشوب و افراط گرایی و بی ثباتی در منطقه و دنیاست.

حمله لفظی سفیر عربستان در آمریکا به کشور عزیزمان ایران

در حالی که بسیاری از کارشناسان، هسته مهم اندیشه های گروههای تکفیری مثل داعش را «عقاید وهابیت» می دانند، محمد بن سلمان (ولی عهد سعودی) اخیرا در گفت وگو با روزنامه واشنگتن پست اذعان کرد که کشورش به درخواست متحدان غربی اش (در دوره جنگ سرد) عقاید وهابیت را نشر و توسعه داده هست.

واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | عربستان | عربستان | تاریخ ایران | عادل الجبیر | عربستان سعودی | وزارت امور خارجه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار