ملت آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ

ملت: آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی محسن هاشمی عالی ترین گزینه جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است / لاهوتی

رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: کاری به حاشیه‌های سیاسی ندارم ولی آقای محسن هاشمی از نظر توانمندی، تخصص، تجربه مدیریتی و آشنایی با ظرفیت‌ها و چالش‌های شهر پ

محسن هاشمی عالی ترین گزینه جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است / لاهوتی

لاهوتی: محسن هاشمی عالی ترین گزینه جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است

عبارات مهم : ایران

رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: کاری به حاشیه های سیاسی ندارم ولی آقای محسن هاشمی از نظر توانمندی، تخصص، تجربه مدیریتی و آشنایی با ظرفیت ها و چالش های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینه بسیار مناسبی جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

مهرداد لاهوتی در گفت وگو با ایسنا، گفت: شورای شهر جهت گزینش شهردار آینده پایتخت کشور عزیزمان ایران به سه شاخص تخصص، تجربه و تعهد توجه جدی داشته باشد.

محسن هاشمی عالی ترین گزینه جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است / لاهوتی

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: شهردار آینده پایتخت کشور عزیزمان ایران باید تخصص برنامه ریزی شهری داشته باشد و رشته تحصیلیش متناسب با این مسؤولیت باشد علاوه بر آن باید تجربه مدیریتی کلان داشته باشد. طراز اداره کلان شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران حتی بالاتر از وزارت یک دستگاه اجرایی است بنابراین کسی باید شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران شود که سابقه و تجربه کار در سطوح متفاوت مدیریتی و اجرایی این شرکت بزرگ عمومی غیردولتی را داشته باشد و این طور نباشد که یک دفعه یک نفر از وزارت جهادکشاورزی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس متذکر شد: اختیاراتی که شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در خیلی پرسشها دارد حتی رییس جمهور هم ندارد.

رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: کاری به حاشیه‌های سیاسی ندارم ولی آقای محسن هاشمی از نظر توانمندی، تخصص، تجربه مدیریتی و آشنایی با ظرفیت‌ها و چالش‌های شهر پ

وی روش گزینش شهردار آینده پایتخت کشور عزیزمان ایران را «نامناسب» توصیف کرد و افزود: بنای اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت گزینش شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران «داوطلب شدن» افراد است در حالی که نباید این چنین می بود. این عزیزان باید خودشان چند نفر را گزینش می کردند و از آنان خواهش می کردند تا مدیریت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را قبول کنند. هنگامی که این کار را نکردند طبیعی است که گزینه هایی نامزد شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران می شوند که در اندازه و قواره این پست مهم مدیریتی نیستند.

لاهوتی، نزدیکترین فرد به معیارهای سه گانه فوق را «محسن هاشمی» دانست و افزود: بنده کاری به حاشیه های سیاسی ندارم ولی ایشان از نظر توانمندی، تخصص و آشنایی با امکانات و چالش های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینه بسیار مناسبی جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. در نشست فراکسیون مدیریت شهری نیز اجماع اعضا روی ایشان بود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس در عین حال پیشنهاد داد: گزینه های پیشنهادی شهرداری تهران، گزینه های مناسبی جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیستند. خوب است آقای هاشمی در کنار افرادی که طراز مدیریتی بالایی دارند جهت پست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به مسابقه بپردازند تا عالی ترین فرد به عنوان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش و معرفی شود و از سوی همه نهادها و گروه ها حمایت شود.

محسن هاشمی عالی ترین گزینه جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است / لاهوتی

واژه های کلیدی: ایران | شهردار | شهرداری | محسن هاشمی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار