ملت آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ

ملت: آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (525)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (525)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (525)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید. امیدوارم تعطیلات چند روزه خوش گذشته باشد و با انرژی و روحیه مضاعف به کار و زندگی بازگشته باشید. با تاخیر عید سعید غدیر را هم به همه هموطنان عزیز و شیعیان دنیا تبریک عرض میکنم، امیدوارم ید طولای مولا علی (ع) یارِ همه ما در روز نیاز باشد.

شروع میکنیم با این تصویر یادگاری صمیمانه شبنم قلیخانی در کنار پرویز خان پورحسینی، بازیگر پیشکسوت و متشخص سینما و تلویزیون کشورمان که جهت ایشان در کنار همه پیشکسوتان عزیز آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (525)

سلفی نفیسه روشن و محسن افشانی که در سفر خود به مشهد مقدس به طور اتفاقی خداداد عزیزی را در اتوبوس فرودگاه دیده اند و با هم این تصویر را گرفته اند. اگر جوانی های خداداد بود نیازی به مسافرت با هواپیما نداشت و با یک جفت استوک میتوانست تا خودِ مشهد بدود و سریعتر از سایر وسایل برسد.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

دوره فشرده پیمان معادی جهت ماه محرم. سنگین بزن داداچ.

سلفی بدون شرح الناز حبیبی در حال اروپاگردی. با توجه به نوع پوشش الناز میتوان حدس زد که در یکی از کشورهای شمال اروپا و اسکاندیناوی به سر میبرد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (525)

رضا عطاران در کنار رامبد جوان و نگار جواهریان در مراسم اکران شخصی فیلم “نگار” تازه ترین ساخته رامبد که ارزش یک بار سینما رفتن را دارد. البته اگر سلیقه شما با فیلم یار باشد، در غیر اینصورت نخستین جمله ای که هنگام خروج از سینما خواهید گفت، این است: اگر با همسر سابق خود مسئله شخصی دارید، فیلم نسازید!

پ.ن: رضا جان تنوع چیز بدی نیست، ولی یک بار زدی و دیدی ثمر اش را، من بعد بگذار بلند شوند.

سفری به خاطرات با این تصویر از پشت صحنه فیلم “سام و نرگس” اثر ماندگار زنده یاد ایرج قادری که با آن عصر جدیدی در سینمای کشور عزیزمان ایران رقم زد. “مو سرخه” ی سینما با همان جذابیت و جدیت بر صندلی کارگردان تکیه زده، سال ها پیش از آن که سرطان مثانه آخرین خنجر را محکم تر بزند، در کنار رضا گلزارِ جوان و ناشناخته، نوشن حسین خانی که چندی بعد از این فیلم جهت هر لحظه از کشور عزیزمان ایران فرار کرد و پناهنده شد و از آینده اش خبری نیست و زنده یاد محمود کاکاوند که همانند آینده اش در این فیلم، به زندگی خود آخر داد و خود را کشت. اگر ماجرای تلخ بیتا توکلی، بازیگر خردسال و شیرین این فیلم را – که یک سال بعد از پخش فیلم در سانحه تصادف درگذشت – به جمع ماجرا های این تصویر اضافه کنیم، رضا گلزار باید روزی سه بار جهت خود اسپند دود کند که از طلسم سام و نرگس قسر در رفته است! ای کاش حامی الآن اینجا بود و “دلم گرفت” را میخواند، چون واقعا با این تصویر دلمان گرفت.

عکس: برگرفته از کافه نوستال

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

سلفی به عنوان نمونه خاص و هنری پردس احمدیه که اگر روی خود کار کند میتوان یک خاطره حاتمی تازه در اینستاگرام صورت ها باشد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (525)

بهرام رادان در مراسم خوش حالی دهمین سالگرد تاسیس کافه اش. آقا تبریک. امیدواریم تا سالیان سال لامپ هایش بی فروغ و سالاد هایش پر سُس باشد.

ارسلان قاسمی، مدلِ تبلیغاتی محصولات یک تولیدی ادوات و ابزار جوشکاری.

پست عشقولانه مانی رهنما و صبا راد، دو گلِ دیر شکفته ی دنیای هنر.

سلفی خواهرانه مهراوه و ملیکا.

سلفی با نمکِ سیدمحمد موسوی در کنا دو عدد مینی چینی.

کیمیا علیزاده در تلاش جهت بهتر شدن و برطرف مصدومیت و به دست آوردن آمادگی اش جهت مسابقه های پیش رو علی الخصوص المپیک توکیو. کیمیا البته اگر کمتر گزارش اینستاگرامی از مراحل تمرینات و شرایط لحظه ای اش بدهد، وقت بیشتری جهت تمرین کردن خواهد داشت.

داریم از امیرحسین مدرس آقا تر و متشخص تر؟ در کنار خوانواده عزیزش در مراسم خوش حالی تولد 47 سالگی.

بر و بچِ باصفای گروه “دنگ شو” که دوباره دارند اوج میگیرند. واقعا آثار این گروه شنیدنی و قشنگ هستند و امیدواریم در همین مسیر ثابت قدم باشند.

سلفی مهران مدیری در کنار هواداران و دوست داران اش در اکران مردمی فیلم شکست خورده “ساعت 5 عصر” در پردیس تماشا.

پوریا شکیبایی، نیما شعبان نژاد و پرچهرِ قنبری اجزای تشکیل دهنده این سلفی هستند. این که چه برنامه، پروژه یا مراسمی این عزیزان را در یک قاب قرار داده، جای بسی پرسش است.

آیین “جایگذاری” درخت سفیر سبز مهربانی. قحطی “آیین” صورت ها را واقعا زحمت داده است.

سلفی عوامل و بازیگران سریال “سفر در خانه” که پخش آن از شبکه نسیم شروع شده است است.

سلفی جالب مرسم شیرزاد دوبلور و گوینده خوب کشورمان به اتفاق همسر جان و همچنین الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در حال سفر با اتوبوس.

مبارک باشد ستاره جان، ولی فکر نمیکنی سایز شمع و کیک یک مقدار با هم همخوانی ندارند؟!

هنگامی که با شلوار راحتی برادر کوچکتر رفته ای سر کوچه آشغال ها را بگذاری که ناگهان به یک اکران شخصی دعوت میشوی.

آخرین تصویر از محمد بحرانی، زمانی که مو داشت.

سلفی آرش ظلیپور و هومن سیدی در حاشیه مصاحبه تلویزیونی آرش با هومن که در این چند روز خیلی سر و صدا کرده هست. اگر کنجکاو هستید، میتوانید در گوگل سرچ کنید و مصاحبه را ببینید. والا!

تصویر یادگاری ارژنگ امیرفضلی و اکبر عبدی در کنار ایرج حسابی پسر پروفسور حسابی بزرگ، بعد از اجرای شب گذشته نمایششان. ارژنگ جان اگر تصویر را گرفتی در اینستاگرام بگذار تا ما هم ببینیم. منتظریم و از مطالبه ی خود دست نخواهیم کشید!

جواد عزتی و مه لقا باقری در “آینه بغل” کار تازه منوچهر هادی هنرنمایی کرده اند.

هومن حاجی عبداللهی و همسرش در کنار امید حاجیلی، بعد از تماشای کنسرت اخیر وی در تهران. امید حاجیلی اخیراً بسیار محبوب تر از گذشته شده است است که به خاطر تبلیغات ناخواسته گسترده ای است که بخش اخبار بیست و سی جهت وی انجام داد! کلا بیست و سی هر چه را تخریب کند، آن چیز محبوب میشود!

آذرخش فراهانی پسرِ استاد بهزاد فراهانی و برادر شقایق و گلشیفته فراهانی اخیراً یک نمایشگاه نقاشی از آثار خود برپا کرده است که صورت ها و بازیگران و صورت های معروف پرشماری جهت دیدار از آن به محل نمایشگاه رفتند که مصطفی زمانی یکی از آن ها بود. آذرخش جان چندی پیش قصد داشت موهای خود را بافت آفریقایی کند که بعد از بافتن یکی دو گیس، پشیمان شد و بقیه اش را با شماره 12 کوتاه کرد.

نازنین زن بیاتی در دیدار از همین گالری.

بهزاد فراهانی و همسرش هم جلوی درب نمایشگاه ایستاده بودند و میهمانان خوش گلدیز میگفتند.

احسان خواجه امیری با این سلفی از ضبط یک کار تازه خبر داد.

سلفی عزیزان در پشت صحنه سریال تاریخی “گیله وا” ساخته اردلان عاشوری. با حضور بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق. این سریال کوتاه، به بررسی روابط اجتماعی و عاطفی مردم کشور عزیزمان ایران در برهه ای خاص از تاریخ می پردازد.

طومار تازه بنیامین بهادری که خلاصه اش این است: بنیامین دارد دوباره پدر میشود و قرار است جهت این اتفاق به آمریکا سفر کنند، چون همسرش آن جا راحت تر است و بنیامین هم گفته چشم.

واکنش عمومی و آحاد ملت نسبت به این پستِ بنیامین.

سلفی بانمک عادل غلامی و پسرش آقا آریو.

استاد الهی قمشه ای، غزل شاکری و سوگل طهماسبی در کنار کیهان خان کلهر، بعد از تماشای کنسرت استاد کلهر در تهران. من جای سوگل طهماسبی بودم این تصویر را قاب که چه عرض کنم، روی بدنم تاتو میکردم.

شام افتخار آفرینانِ وطن، پیش از درخشش در اختتامیه ی ونیز، جشنی که جهت کشور عزیزمان ایران دو جایزه داشت و “بدون تاریخ بدون امضا”ی برادران جلیلوند عالی ترین فیلمِ یکی از بخش های مهم این جشنواره معتبر شد و نوید محمدزاده هم عالی ترین بازیگر مرد. تبریک به هر دو عزیز که باعث اعتلای دوباره نام کشور عزیزمان ایران در سینمای دنیا شدند.

عکس زیبای نرگس کلباسی در جوار منزل کعبه. حجکِ مقبول حاجیه خانم.

میگوبند نوبد در ابتدا از گرفتن جایزه امتناع میکرد و میگفت بدنم به هرچیزی جز “مکملِ مرد” آلرژی دارد، نقش ِ مهم مرد اصلا نمیتونم!

تبریک به وحید خان جلیوند، جنتلمنِ خوش صدای سینما.

باران زن کوثری در یکی از اندک مواقعی از عمرش که لباس رسمی پوشیده بود، در فرش قرمز این جشنواره حاضر شد و توجه عکاسان را جلب کرد. در جشنواره ای که مادرش رخشان بنی اعتماد یکی از داوران مهم آن بود.

میترا حجار و هدیه تهرانی، پیش قراول های دنیای صورت ها در فعالیت های محیط زیستی، در حاشیه جشنواره فیلم سبز که مربوط به فیلم های حامی محیط زیست است.

نمایی از کنسرت – نمایش “سی” در شب گذشته، هنگامی که که یاسمین زن دخترکِ همایون شجریان پیش پدرش روی سکو رفت و با هم یکی از ترانه ها را اجرا کردند.

معاشقه دیدنی یک ببرِ کردستانی با یک شیرِ ونیزی.

در حاشیه این اتفاق، صد ها پست تبریک، اینستاگرام را “نوید باران” کرد که پست تبریک مهناز افشار را به نمایندگی آن ها گزینش کرده ایم.

ترلان پروانه با پوششی با تمِ پرچم کشور عزیزمان ایران در نشست خبری فیلم “پیشونی سفید 2”. در هالیوود “پدر خوانده” را چندقسمتی میسازند، در سینمای کشور عزیزمان ایران هم “پیشونی سفید” و “اخراجی ها” را.

من مانده ام ساختمان تالار وزارت کشور چگونه بار این سنگینی را تاب آورده و ترک نخورده است! استاد محمود دولت آبادی در کنار استاد کیهان کلهر در حاشیه کنسرت استاد کلهر.

علی صادقی تنها کسی است که عکسِ شیک و پیک و ظاهر عروسی اش هم آدم را به خنده وا میدارد.

سلفی اتاق گریمیِ سحر دولتشاهی و صابر ابرِ چشم سفید در آخرین شب های “سی”.

آذین رئوف در نمایی از نمایش “خونین زار” که در آن با هنرنماییِ خوب خود، توانسته نامش را در عرصه تئاتر و سینما بیش از پیش مطرح کند. نمایشی خوب که که تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت.

پ.ن: موها تا جایی که از قوانین نظارت بر هنرهای نمایشی خبر داریم، باید پوستیژ باشد!

تصویر آتلیه ای سارا زن بهرامی یکی از خوب های سرنوشت آخرین پست مطلب امروز ماست. با آرزوی روزی خوش جهت همه شما، تا فردا ازتان خداحافظی میکنیم. یا حق.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | تصویر | سینما | سینمای | اینستاگرام | آذرخش فراهانی | بهزاد فراهانی | روابط اجتماعی | گلشیفته فراهانی

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (525)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (525)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار