ملت آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ

ملت: آمریکا رسانه ها وزارت خارجه دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه دانشجو ستاره دار وجود ندارد / غلامی

وزیر علوم‌ گفت: دانشجو ستاره دار وجود ندارد و آنچه که با این نام خوانده می شود داوطلبان ورود به دانشگاه ها هستند.

دانشجو ستاره دار وجود ندارد / غلامی

غلامی: دانشجو ستاره دار وجود ندارد

عبارات مهم : ستاره

وزیر علوم گفت: دانشجو ستاره دار وجود ندارد و آنچه که با این نام خوانده می شود داوطلبان ورود به دانشگاه ها هستند.

به گزارش مهر، منصور غلامی بعدازظهر جمعه در نشست خبری که در حاشیه افتتاح مرکز فناوری های پیشرفته دانشگاه فردوسی در محل این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: قصد داریم اصطلاح شناسی خود را عوض کردن دهیم و آنچه که مورد بحث بوده این است که در سال های گذشته جهت بعضی از داوطلبان ورود به دانشگاه ها در تکمیل مراحل پذیرش و عضویت موانعی وجود داشت بعد عملا این افراد هنوز دانشجو نبوده اند و ستاره دار محسوب می شدند.

دانشجو ستاره دار وجود ندارد / غلامی

وی افزود: ما بدون در نظر گرفتن سوابق پیشین در بررسی امور متوجه شدیم که پرونده بعضی از افراد دچار نقص است و همین نقص جهت آن ها موانع زیادی را ایجاد کرده است و از طریق همین بررسی ها و کارها امسال در میان داوطلبان ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو ستاره دار نداشتیم.

وزیر علوم تصریح کرد: هر کدام از این داوطلبان در صورتی که با مانعی از این حیث برخورد کرده اند می توانند مستقیما با خود من مکاتبه کنند.

وزیر علوم‌ گفت: دانشجو ستاره دار وجود ندارد و آنچه که با این نام خوانده می شود داوطلبان ورود به دانشگاه ها هستند.

وی ادامه داد: ممکن است تعدادی از داوطلبان سال های اخیر نیز وجود داشته باشند که به علت ستاره دار بودن از ورود به دانشگاه ها باز مانده باشند، ما درخواست های این افراد را نیز پیگیری می کنیم و امیدواریم دانشجویی وجود نداشته باشد که به این علت از تحصیل باز بماند.

غلامی گفت: جریان فعالیت های دولت دوازدهم هنوز با چالش هایی مثل توسعه اقتصادی و پرسشها مربوط به آن مواجه است و آنچه که اتفاق افتاده بسیار چشم گیر و آنچه از مسیر باقی مانده بسیار سخت است تا ما بتوانیم در توسعه اقتصادی کشور ارزش مردم را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش عالی بدنه فکری جامعه است که علاوه بر آموزش باید زمینه های همکاری محققین با بخش صنعت و حضور در حوزه های فناوری را فراهم کند گفت: استفاده از فناوری های تازه و خلق آن ها از ضرورت های حرکت در مسیر توسعه هستند.

دانشجو ستاره دار وجود ندارد / غلامی

وزیر علوم اظهار کرد: حضور جامعه دانشگاهی در درون صنعت از بااهمیت ترین برنامه های وزرات علوم است و بااهمیت ترین چالش ما در ضعیف بودن ارتباط این دو بخش هست. از طرفی دیگر مباحث مربوط به پرسشها اقتصادی و مسابقه ضعیف در عرصه های اقتصادی از جمله چالش های ما در وزارت علوم محسوب می شوند.

وی ادامه داد: بنابراین نیاز به بهره گیری از دانشگاه ها احساس می شود ولی در عمل بهر گیری از آن ها کم است بعد ما باید پشتیبانی بهتری را فراهم آوریم و شرایطی را جهت مسابقه با فناوری های روز ایجاد کنیم.

وزیر علوم‌ گفت: دانشجو ستاره دار وجود ندارد و آنچه که با این نام خوانده می شود داوطلبان ورود به دانشگاه ها هستند.

غلامی با اشاره به اینکه هم اکنون ما وارد نسل سوم دانشگاه های شده است ایم افزود: شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری از جمله این امکانات ایجاد شده است هستند که تفاوت های زیادی را در دانشگاه ها به وجود آورده اند و امروز ما شاهد این هستیم که شرکت های دانش بنیان در طی ۶،۷ سال به بزرگترین شرکت ها چه در کشور و چه در سطوح بین المللی مبدل شده است اند و امروز بیش از ۳ هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم.

وی تاکید کرد: صندوق های حمایت از پژوهشگران، معاونت علمی و فناوری امروز از فناوران حمایت می کنند، گرچه طولانی بودن فرآیند ها و کم بودن مبالغ باعث خستگی و نا امیدی افراد می شود ولی در تلاشیم تا این شرایط را اصلاح بخشیم. ما هر آنچه که در توان وزارت علوم باشد به کار می بندیم تا استعداد های جوانان را در کشور خودمان شکوفا کنیم.

دانشجو ستاره دار وجود ندارد / غلامی

وزیر علوم در خصوص علاقه مندی دانشجویان به تحصیل در کشور های دیگر ابراز کرد: رفتن به دانشگاه های کشور های دیگر به هیچ عنوان بد نیست ولی ما باید نشانه از رفتم را مشخص کنیم. اکثر افرادی که رفته اند علاقه به بازگشت دارند چون به آنچه که در ذهن داشته اند نرسیده اند.

غلامی ادامه داد: تا الان تفکر بر این بود که دولت باید این انگیزه ماندن را ایجاد کند ولی آنچه که امروز شاهد آن هستیم این است که افرادی که مانده اند توانستند شرکت های برزگی را ایجاد کنند. ما باید کمک کنیم تا از استعداد ها در کشور خودمان استفاده شود. اگر دانش آموختگان در کشور ایده پردازی کنند مطمئن باشند بسیار موفق خواهند بود.

واژه های کلیدی: ستاره | دانشجو | دانشجو | فناوری | اقتصادی | دانشگاه | دانشگاه | داوطلبان | دانشجویان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار