مطالعات نشان می دهد شیردهی به نوزاد به مدت ۶ ماه می تواند مادر را از مبتلا شدن به بیماری کبد چرب دور نگه دارد.
۶ ماه شیردهی به نوزاد ریسک کبد چرب را کم کردن می دهد
عبارات مهم : زندگی
به گزارش مهر، محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافتند مادرانی که به نوزادشان ۶ ماه یا زیاد شیر می دهند کمتر در معرض خطر مبتلا شدن به کبدچرب در اواسط میانسالی ارزش قرار دارند.
در حال حاضر هیچ راه پیشگیری دیگری جهت این بیماری مزمن کبدی بجز اصلاح در سبک زندگی و حفظ سبک زندگی سالم وجود ندارد.
۶ ماه شیردهی به نوزاد ریسک کبد چرب را کم کردن می دهد
«ویرال آجمرا»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «شیردهی به نوزاد و فایده های آن جهت کودک سال هاست که به شکل گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته است.»
وی در ادامه می افزاید: «این تحیل تازه نشان می دهد شیردهی به نوزاد فایده های قابل توجهی نیز جهت مادر کودک دارد و عمدتا از مادر در برابر مبتلا شدن به بیماری کبدچرب در میانسالی حفاظت می کند.»
مطالعات نشان می دهد شیردهی به نوزاد به مدت ۶ ماه می تواند مادر را از مبتلا شدن به بیماری کبد چرب دور نگه دارد.
واژه های کلیدی: زندگی | نوزاد | شیردهی | بیماری | مطالعه | میانسالی | مبتلا شدن | اخبار پزشکی
دانلود فایل ها
توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...









